Ulishani! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Daphne Visser - WaarBenJij.nu Ulishani! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Daphne Visser - WaarBenJij.nu

Ulishani!

Door: daphnevisser

Blijf op de hoogte en volg Daphne

24 Augustus 2011 | Nederland, Hoofddorp

Lieve allemaal,

Ik heb deze waarbenjij.nu aangemaakt, omdat ik over ongeveer een maand op reis ga naar Zambia.
Ik ga naar Zambia toe voor de minor Global Awareness. We beginnen nu op school met het voorbereiden van de reis en het begint nu wel snel dichterbij te komen!

Ik zal in Zambia verblijven in Kalwala Village. Dit is een heel klein dorpje in het noorden van Zambia. Ik ga hier heen samen met drie andere studenten van Hogeschool Leiden. We zullen mee gaan werken aan een project genaamd: Joy of a toy.
Wat ons aandeel precies in dit project zal zijn, wordt ons duidelijk de komende weken op school.

We vertrekken op 25 september naar het verre zuiden! We zullen ongeveer drie maanden verblijven in Kalwala Village en we willen daarna nog een aantal weken reizen door Tanzania.

Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen uit Zambia volgen! Wij zitten echter in een heel klein dorpje zonder internet, dus ik moet nog even afwachten hoe vaak ik berichten kan plaatsen.
Ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat ik jullie in Nederland op de hoogte kan houden van mijn reis!

Liefs Daphne

  • 25 Augustus 2011 - 09:19

    Edytha:

    Leuk Daph!
    Ik ga je zeker "volgen".
    Succes met de voorbereidingen;-)!
    Ik ga vanmiddag weer lekker ijsjes scheppen bij Pronto, looooong time ago!
    Liefs xx

  • 25 Augustus 2011 - 11:18

    Marianne:

    Je staat al bij 'mijn favorieten' en ik ga je zeker volgen!
    Tot morgen, dikke kus x

  • 25 Augustus 2011 - 11:20

    Henny:

    Spannende tijd!!!! Heel veel succes met de voorbereiding van je reis. Ik(wij) gaan jou natuurlijk ook volgen op je reis.
    Ik hoop dat je internetverbinding hebt, zodat je ook contact kan houden met je familie en vrienden.

  • 01 September 2011 - 18:19

    Mallory:

    heey .
    spannend! nu aftellen.
    heel veel plezier als je gaat

    groetjes mallory

  • 03 September 2011 - 18:53

    Mallory:

    :)

  • 19 September 2011 - 17:57

    Laura:

    Daphne.. Nog maar een paar nachtjes!! Spannend hoor!!! Staan je spullen al klaar? xxx Lau

  • 24 September 2011 - 19:41

    Henny:

    Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het echt gebeuren!!! Heel veel plezier en geniet ervan!!!! Wij gaan je uit zwaaien morgen, dus tot morgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Global Awareness: Joy of a toy

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2012

Op naar huis!

15 December 2011

Mambo!

06 December 2011

De laatste dagen in Kalwala!

26 November 2011

Zie ginds komt de stoomboot ook in Zambia aan

14 November 2011

Time flies!
Daphne

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 12649

Voorgaande reizen:

25 September 2011 - 09 Januari 2012

Global Awareness: Joy of a toy

Landen bezocht: